public relations

czyli: 
"Mój mąż jest z zawodu Dyrektorem!"

Budowanie marki, kreowanie wizerunku to bardzo ważny aspekt działalności Twojej firmy, który zasługuje na zaangażowanie i odpowiednią oprawę. 

Lekceważenie tego - wcześniej czy później może się na Tobie zemścić.

W dzisiejszych czasach ogromną rolę odgrywa identyfikacja wizualna - czyli unowocześniona wersja przysłowia "Jak Cię widzą, tak Cię....." - a co za tym idzie - istnienie na kanałach społecznościowych, bez których we współczesnym świecie nie da się obejść.

 

Odpowiednie zdjęcia, relacje video i przyjaźnie opowiedziane historie związane z codziennością w Twojej firmie – to wszystko wpływa na postrzeganie marki i kreowanie opinii o niej.

Statystyki są bezwzględne: 70% Twoich klientów zanim skorzysta z Twoich usług – zajrzy na Facebooka i zobaczy „jaki jesteś". 

Wszystko o czym teraz myślisz, że jest Ci potrzebne - to właśnie PR. 
Bo Public Relations to spójne działania na zewnątrz firmy, które potrafią wykorzystać potencjał socjalmediów do współdziałania z odbiorcą (klientem obecnym i potencjalnym) i dzielenia się tym, co zawsze w efekcie końcowym wpływa na zwiększenie sprzedaży. Marketingowcy, jako autorzy contentu reklamowego często są zbyt skupieni na przedmiocie i celu: produkcie, usłudze, funkcjach czy cenie. Wkład PR-u, który posługuje się komunikacją pobudzającą wyobraźnię jest bezcenny. Marketing często skupia się tylko na danych chwilowych, słupkach sprzedaży i chętnie podejmowałby decyzje tylko na ich podstawie. 
Public Relations nawiąże relacje i dotrze na długo przed tym do odbiorców, którzy zwiążą się z Twoją marką jeszcze przed tym, zanim przyjdzie im do głowy skorzystać z Twojej oferty. I dzięki PR-owcom z nią zostaną na długo po. 

FACEBOOK

Potężne narzędzie marketingowe. 

Równie ważne, jak Twoja docelowa strona internetowa, a bardzo często niedoceniane. Na stronie www przedstawiasz fakty, ceny, produkty.

Na Facebooku budujesz trwałą relację ze społecznością zainteresowaną tym, co robi Twoja firma.

Facebook jest skuteczniejszy od newsletterów i pozwala Ci pokazać się z bardziej swobodniejszej strony, którą cenią jego użytkownicy. 

Regularne posty, dobre grafiki, filmy, a czasem dobrze dobrany mem - sprawi, że wzbudzisz emocje i uczucia. Nie da się tego zrobić poprzez samą stronę internetową. 

STORYTELLING

Storytelling, czyli budowanie więzi klienta z marką za pomocą opowieści, to jedna z najskuteczniejszych technik w marketingu. 

To dużo więcej niż dobry, przykuwający tekst reklamowy. 

Każdy lubi słuchać dobrze opowiedzianych historii, które w dzisiejszych czasach mają jedną podstawową zaletę: nie kojarzą się z typową reklamą i nie wiążą klienta z danym, często chwilowym produktem - a całą marką, która reprezentuje wartości, przebijające się w opowiadanych właśnie historiach. 

Dlatego storytelling musi być działaniem dość długofalowym, a nie chwilowym. Oparty na emocjach, autentyczny i wiarygodny, dzięki czemu potencjalny klient po prostu polubi Twoją markę i pomyśli o niej jako pierwszej kiedy dojrzeje do decyzji zakupowej. 

LEVEL: EKSPERT

 

Wiedza i odpowiednie informacje muszą być przekazywane w sposób wartościowy i odpowiedni do kanału w jakim się poruszamy: w relacjach B2B lub B2C. Budowanie pozycji eksperta to proces, który im wcześniej podejmiesz, tym szybciej zwróci Ci się z nawiązką. 
Współpraca PRowa z mediami, dystrybucja ważnych informacji firmowych w profesjonalnej formie do wybranych dziennikarzy, sprawi że wyniesiesz wizerunek swojej firmy ponad przeciętność, a połączenie działań w mediach ze spójnym przekazem w socjalmediach utwierdzi pozycję na długi czas. 

VISUAL 

BRANDING

XXI wiek to era obrazów.  

Trzeba wiedzieć, kiedy wrzucić do sieci profesjonalne zdjęcie, a kiedy może to być zwykłe, spontaniczne prosto "z komórki". 

VIsual Branding to wszsytko co poprzez obraz buduje relację z klientem: 

od zdjęcia, przez film, reklamę, prezentację, blog, a nawet widoczną dla wszystkich - reakcję na komentarz czy recenzję. 
To spójna strona www, logo i każdy detal, który Tworzy wizerunek marki. 
Twojej marki. 

copywriter

Żeby nie wiem jak reklamować się wizualnie - poprzez filmy czy zdjęcia, zawsze przychodzi taki moment, w którym trzeba dodać tę wisieńkę na torcie, tę kropkę nad i - i dodać słowo. Zdanie. Slogan. 

Napisać cały tekst reklamowy, czy opisać odpowiednio ofertę, która ma sprzedać Twój produkt.

Wpis na Facebooku, czy odpowiedni przekaz z puentą na blogu. 

A strona internetowa? Również musi mieć dobre, chwytliwe teksty, które ktoś napisał. 

Tym się zajmuje Copywrither. Tym zajmuję się Ja. 

KONTAKT: 

Służbowo Na Statek / Adimoovi :

Produkcja Filmowa, Fotografia, Storytelling, Public Relations, Marketing Internetowy
adam@bilik.com.pl  \  669 657 657 

Preferuję kontakt mailowy lub whatsap ponieważ bardzo często mam wyciszony dzwonek z powodu specyfiki pracy. 

  • White Instagram Icon
  • White Facebook Icon

© 2019 - Adam Bilik, 
              służbowo, na statek. 

*Wszystkie cytaty pochodzą z filmów: Alternatywy 4, Kariera Nikodema Dyzmy, Va Bank, Poszukiwany - Poszzukiwana, Kingsize, Co mi zrobisz jak mnie złapiesz.